Tuesday, August 26, 2014

Parisian women of the Roaring Twenties - Backstage

Yesterday it was cold and raining, but the weather did not prevent me from assisting Sirithil and Mademoiselle Chérie for a very cool photo shoot.
Hier il faisait froid et il pleuvait mais j'ai bravé le mauvais temps pour assister Sirithil et Mademoiselle Chérie pour un shooting très cool !

Mademoiselle Chérie and Sirithil

Rendezvous in Paris for a sexy shooting about the Parisian women of the Roaring Twenties.
We went to the "île aux cygnes" with two bodyguards to discourage the bystanders.
River, the Photographer alter ego of Sirithil shoot Mademoiselle Chérie as a pin-up and Mademoiselle Chérie immortalized Sirithil as a Garçonne.

Rendez-vous donc à Paris pour un shooting sexy sur le thème des Parisiennes des années folles.
Nous nous rendons à l'île aux cygnes accompagnés de deux gardes du corps pour faire fuir les passants.
River, l’alter ego photographe de Sirithil à shooté Mademoiselle Chérie en pin-up, puis Mademoiselle Chérie à immortalisé Sirithil en Garçonne.






At first I wanted to shoot using the 50mm but I left it home so I used the 135mm instead. I must admit that even though I did not like it at first, I felt in love with it yesterday.
Now a good cup of tea, a warm shower and I am off to bed !

A la base j'avais prévu d'utiliser le 50mm pour les photos mais je l'avais oublié (bravo) du coup j'ai utilisé le 135 mm. Je dois dire que j'ai eu un coup de foudre tardif pour cet objectif qui ne m'avait jusqu'alors pas convaincue.
Bon maintenant un thé, une douche chaude et dodo !

No comments :

Post a Comment