Thursday, May 8, 2014

Baby Slugs - Bébés Limaces

During the Persephone photoshoot with Sirithil's and Littl3fairy photographies I found my own models to mess around with!
Durant le shooting Persephone avec Sirithil et Littl3fairy photographies j'ai trouvé mes propres modèles avec qui m'amuser !


As Sirithil layed lasciviously on a moss covered rock before the lens of Littl3fairy photographies I noticed something shiny and slimy near my hand: baby slugs! Disgusting and interesting at the same time! That's what I call nice subjects for macro pictures.

Alors que Sirithil était étendue langoureusement sur un rocher couvert de mousse devant l'objectif de Littl3fairy photographies j'ai remarqué quelque chose de brillant et gluant près de ma main : des bébés limaces ! Tout à la fois dégoutant et intéressant ! C'est ce que j’appelle de bons sujets pour des photos en macro.




Who could have predicted I would regret not bringing my macro lens at a make-up session?
Qui aurait pu prévoir que j'aurai regretté de ne pas avoir prit ma lentille macro pour aller à une séance de maquillage ?

2 comments :